Tuesday, August 9, 2011

9 ramadhan sempena hari kelahiran ku

ari ini genap umo ku 32 thn..he..he dah tua rupanya ya..skjp j hari berlalu..sempena usia ku yg memasuki fasa baru ini dan sempena bln ramadhan yg mulia ini ku harapkan ada sinar kebahagiaan yg berterusan sepanjang hdpku..moga segala impian dan cita2 yg aku impikan akan tercapai dngn izin allah..

aku juga berharap dapt memiliki sebuah rumah sendiri sedikit masa lg..insyaallh..hanya usaha dan doa saja agar apa yg aku inginkan dapat aku milikki..
rasanya hdp ini ckp membahagiakn wlpn aku meniti khdpn ini tanpa seorang suami..bahkan aku bahagia di kelilingi oleh org2 yg aku syg dan menyayangi aku sentiasa...semoga aku sentiasa diberi kesempatan dan kshtn utk trs bekerja dan melakukan amal ibadat tanpa halangan.

ku juga memohon kpd tuhan agar dijauhkn oleh anasir jahat yg blh merosakkn akidah dan juga sentiasa dilindungi oleh org2 yg berniat tidak baik pada diriku dan keluarga..amin

No comments:

Post a Comment